Info aflevering en retourneren

De meest voorkomende vragen over de aflevering en retourneren van uw product(en) worden hier beantwoord.

 

Kan ik zelf bepalen wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?

Nee. Nadat u een bestelling heeft geplaatst en uw betaling is verwerkt zal het product binnen 2 tot 5 werkdagen bij u worden aangeboden. De bezorging vindt plaats op werkdagen tussen 9.00 uur en 17.00 uur.

 

Wat als ik niet thuis ben?

Mocht u niet aanwezig zijn, dan zal de expediteur het pakket de volgende werkdag nogmaals aanbieden. In totaal wordt het pakket 3 maal bij u aangeboden. Bent u niet in staat om het pakket in ontvangst te nemen, dan ontvangt u een kaart in de bus. Op deze kaart staat een telefoonnummer dat u kunt bellen om een nieuwe afspraak voor de levering te maken.

 

Brengt Cetus Diving Shop bezorgkosten in rekening?

Wij rekenen geen bezorgkosten voor bestellingen met een totaalbedrag boven de € 100,-. Voor bestellingen met een totaalbedrag onder de € 100,- wordt € 9,95 bezorgkosten in rekening gebracht. Op alle buitenlandse bestellingen geldt een toeslag van 1% van Het aankoopbedrag.

 

Kan ik mijn bestelling zelf ophalen?

Ja, het is mogelijk je bestelling op te halen in de showroom. Bij de afhaalbalie.

 

Moet ik extra betalen als iets wordt nageleverd?

Nee, als er een nalevering plaats vindt, zullen wij deze kosten op ons nemen.

 

Levert Cetus Diving Shop ook in het buitenland?

Ja, wij bezorgen ook de bestelling op buitenlandse adressen. Een toeslag van 1% op het aankoopbedrag wordt dan berekend.

 

Levert Cetus Diving Shop ook in het weekend?

Nee, Cetus Diving Shop levert alleen op werkdagen tussen 9.00 uur en 17.00 uur.

 

Kan ik op een ander afleveradres laten bezorgen?

Ja, bij iedere bestelling kunt u aangeven of het afleveradres hetzelfde is als het factuuradres. U kunt een afwijkend afleveradres opgeven bij het bevestigen van de bestelling.

 

Kan ik een afspraak maken voor een aflevering?

Nee, helaas is dit niet mogelijk.

 

Hoe laat wordt mijn bestelling bezorgd?

Helaas kunnen wij niet exact aangeven op welk tijdstip uw bestelling wordt bezorgd. Uw bestelling zal tussen 9.00 uur en 17.00 uur bezorgd worden. Zodra uw pakket ons magazijn verlaat, versturen wij u een bevestigings e-mail, met daarin een 'Track&Trace' nummer. In deze mail staan instructies om op de site van onze expediteur uw pakketje te volgen en een indicatie te krijgen over het tijdstip van afleveren.

 

Door wie wordt mijn bestelling bezorgd?

De bestelling wordt door UPS bezorgd. UPS zal de bestelling afleveren op het adres dat u opgegeven heeft tijdens het bestelproces.

 

Er is iets mis gegaan met de aflevering van mijn bestelling?

Cetus Diving Shop besteedt de grootst mogelijke zorg aan het correct afhandelen van alle bestellingen. toch kan het voorkomen dat er iets niet helemaal goed gaat. Is uw product beschadigd aangekomen? Is er per abuis het verkeerde product opgestuurd? Neem even contact op via ons online e-mailformulier.


Info retourneren


Aanvraag voor een retourformulier

Voor online aangeschafte producten die u wilt retourneren dient u gebruik te maken van het het online aanvraagformulier.  Vul dit formulier zorgvuldig en compleet in, hiermee bespoedigt u de afhandeling. Pas na onze bevestiging kunt u het product opsturen.

 

Stappenplan voor het retourneren van producten:

  1. Lees altijd eerst zorgvuldig de betreffende instructies en voorwaarden door. Na te lezen onder het kopje: Service > Ruilen en retourneren > Retourneren en de Algemene Voorwaarden voor online verkoop aan consumenten van Cetus Diving Shop
  2. Vul het online retouraanvraagformulier in (u kunt één product per aanvraag indienen).
  3. Doorgaans ontvangt u binnen 2 uur (tijdens kantooruren) op het hieronder ingevulde e-mailadres een retourformulier voorzien van retournummer en de verdere instructies.
  4. Volg de verdere stappen zoals vermeld in de bevestigingsmail.
  5. Stuur uw product(en) op naar Cetus Diving Shop. Het retouradres vindt u op het retourformulier dat u van ons ontvangt.
  6. Afhankelijk van uw aanvraag zal Cetus Diving Shop uw opgestuurde product(en) crediteren, repareren of vervangen.

 

Voor alle retourzendingen gelden de volgende voorwaarden:

  1. Het product moet voorzien zijn van een duidelijke klachtomschrijving.
  2. Een kopie van de aankoopfactuur moet bijgevoegd zijn.
  3. De zending moet goed verpakt zijn.
  4. Gebruik altijd een overdoos zodat de originele verpakking niet beschadigd.
  5. De zending moet voldoende gefrankeerd zijn.
  6. De kosten voor het retour sturen zijn altijd voor rekening van de klant tenzij het een verkeerde levering of transportschade betreft.

Tip! Maak voordat u een product ter reparatie opstuurt een back-up van uw gegevens, het komt vaak voor dat deze omwille van de uit te voeren reparatiewerkzaamheden verloren gaan. Cetus Diving Shop kan niet aansprakelijk worden gesteld voor verlies van data.