Info aflevering en retourneren
De meest voorkomende
vragen over de aflevering en retourneren van uw product(en) worden
hier beantwoord.
Kan ik zelf bepalen
wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?
Nee. Nadat u een
bestelling heeft geplaatst en uw betaling is verwerkt zal het product binnen 2
tot 5 werkdagen bij u worden aangeboden. De bezorging vindt plaats op werkdagen
tussen 9.00 uur en 17.00 uur.
Wat als ik niet thuis
ben?
Mocht u niet aanwezig
zijn, dan zal de expediteur het pakket de volgende werkdag nogmaals aanbieden.
In totaal wordt het pakket 3 maal bij u aangeboden. Bent u niet in staat om het
pakket in ontvangst te nemen, dan ontvangt u een kaart in de bus. Op deze kaart
staat een telefoonnummer dat u kunt bellen om een nieuwe afspraak voor de
levering te maken.
Brengt Cetus Diving Shop
bezorgkosten in rekening?
Wij rekenen geen
bezorgkosten voor bestellingen met een totaalbedrag boven de € 100,-. Voor
bestellingen met een totaalbedrag onder de € 100,- wordt € 9,95 bezorgkosten in
rekening gebracht. Op alle buitenlandse bestellingen geldt een toeslag van 1%
van Het aankoopbedrag.
Kan ik mijn bestelling
zelf ophalen?
Ja, het is mogelijk je
bestelling op te halen in de showroom. Bij de afhaalbalie.
Moet ik extra betalen
als iets wordt nageleverd?
Nee, als er een
nalevering plaats vindt, zullen wij deze kosten op ons nemen.
Levert Cetus Diving Shop
ook in het buitenland?
Ja, wij bezorgen ook de
bestelling op buitenlandse adressen. Een toeslag van 1% op het aankoopbedrag
wordt dan berekend.
Levert Cetus Diving Shop
ook in het weekend?
Nee, Cetus Diving Shop
levert alleen op werkdagen tussen 9.00 uur en 17.00 uur.
Kan ik op een ander
afleveradres laten bezorgen?
Ja, bij iedere
bestelling kunt u aangeven of het afleveradres hetzelfde is als het
factuuradres. U kunt een afwijkend afleveradres opgeven bij het bevestigen van
de bestelling.
Kan ik een afspraak
maken voor een aflevering?
Nee, helaas is dit niet
mogelijk.
Hoe laat wordt mijn
bestelling bezorgd?
Helaas kunnen wij niet
exact aangeven op welk tijdstip uw bestelling wordt bezorgd. Uw bestelling zal
tussen 9.00 uur en 17.00 uur bezorgd worden. Zodra uw pakket ons magazijn
verlaat, versturen wij u een bevestigings e-mail, met daarin een 'Track&Trace'
nummer. In deze mail staan instructies om op de site van onze expediteur uw
pakketje te volgen en een indicatie te krijgen over het tijdstip van afleveren.
Door wie wordt mijn
bestelling bezorgd?
De bestelling wordt door
UPS bezorgd. UPS zal de bestelling afleveren op het adres dat u opgegeven heeft
tijdens het bestelproces.
Er is iets mis gegaan
met de aflevering van mijn bestelling?
Cetus Diving Shop
besteedt de grootst mogelijke zorg aan het correct afhandelen van alle
bestellingen. toch kan het voorkomen dat er iets niet helemaal goed gaat. Is uw
product beschadigd aangekomen? Is er per abuis het verkeerde product
opgestuurd? Neem even contact op via ons online e-mailformulier.
Info retourneren
Aanvraag voor een retourformulier
Voor online aangeschafte
producten die u wilt retourneren dient u gebruik te maken van het het online
aanvraagformulier. Vul dit formulier zorgvuldig en compleet
in, hiermee bespoedigt u de afhandeling. Pas na onze bevestiging kunt u het
product opsturen.
Stappenplan voor het
retourneren van producten:
- Lees altijd eerst zorgvuldig de
betreffende instructies en voorwaarden door. Na te lezen onder het kopje:
Service > Ruilen en retourneren > Retourneren en de Algemene
Voorwaarden voor online verkoop aan consumenten van Cetus Diving Shop
- Vul het online
retouraanvraagformulier in (u kunt één product per aanvraag indienen).
- Doorgaans ontvangt u binnen 2
uur (tijdens kantooruren) op het hieronder ingevulde e-mailadres een
retourformulier voorzien van retournummer en de verdere instructies.
- Volg de verdere stappen zoals
vermeld in de bevestigingsmail.
- Stuur uw product(en) op naar
Cetus Diving Shop. Het retouradres vindt u op het retourformulier dat u
van ons ontvangt.
- Afhankelijk van uw aanvraag zal
Cetus Diving Shop uw opgestuurde product(en) crediteren, repareren of
vervangen.
Voor alle
retourzendingen gelden de volgende voorwaarden:
- Het product moet voorzien zijn
van een duidelijke klachtomschrijving.
- Een kopie van de aankoopfactuur
moet bijgevoegd zijn.
- De zending moet goed verpakt
zijn.
- Gebruik altijd een overdoos
zodat de originele verpakking niet beschadigd.
- De zending moet voldoende
gefrankeerd zijn.
- De kosten voor het retour
sturen zijn altijd voor rekening van de klant tenzij het een verkeerde
levering of transportschade betreft.
Tip! Maak voordat u een
product ter reparatie opstuurt een back-up van uw gegevens, het komt vaak voor
dat deze omwille van de uit te voeren reparatiewerkzaamheden verloren gaan.
Cetus Diving Shop kan niet aansprakelijk worden gesteld voor verlies van data.